Täna hommikul andis Eesti Energia e-teenindus veakoodi, et sisselogimine on hetkel blokeeritud. E-teenindus oli ülekoormatud ning klientidel ei olnud võimalik sisse logimist teha.

Pilt täna hommikul Eesti Energia e-teeninduses.

Eesti Energia esindaja Reimo Raja sõnul on viimasel ajal tipptunde e-teeninduse kasutamises olnud, sest teated universaalteenuse kallidusest on kliendid pannud pakette vahetama. „See võis tekitada ajutist koormust, aga ei tohiks olla püsiv probleem, e-teenindus meil hetkel maas ei ole,“ sõnas Raja. EE esindaja samas möönis, et võis olla hetki, kui kõik kliendid korraga teenindust veebis kasutama asusid ning tekkis ka ülekoormatus.

Viimase sõnul saatis Eesti Energia ka ise klientidele pakkumise soovitusega universaalteenuselt lahkuda. „See on päriselt klientidele kõige kallim lahendus täna ja see tekitas kohe liiklust juurde meie erinevates kanalites,“ lisas Raja.

Kõnesid oli rekordarv

Eesti Energia Eesti turu juhi Dajana Tiitsaare sõnul tõstis e-teeninduse külastatavust odavama elektripaketi pakkumine ja seda nii neljapäeval, 9. oktoobril, kui reedel, 10. oktoobril. Suurim oli liiklus Eesti Energia e-teeninduses neljapäeval 18 ja 21 ajal ning reedel kella 9 ajal hommikul.

Eesti Energia soovitab klientidel ,kellel e-teenindusse kohe siseneda ei õnnestunud, proovida seda külastada mõnel teisel ajal. „Seni on madalam kasutajate koormus olnud keskpäeviti ja hilisematel õhtutundidel,“ märkis Tiitsaar.

Samuti on tõusnud ka kõnekeskusesse pöördumiste arv ning reedel sai Eesti Energia rohkem kõnesid, kui senisel rekordpäeval, mis oli eelmisel aastal seotud universaalteenuse pakkumisega. „Päeva jooksul on kõnekeskusesse helistanud umbes 4000 inimest ja kõigile neile, kes kohe liinile ei pääsenud, helistavad klienditeenindajad hiljem tagasi,“ kirjeldas ta olukorda.

„Tuletame meelde, et pakkumise vastuvõtmisega on veel aega,“ märkis Tiitsaar. Eesti Energia fikseeritud hinnaga paketi pakkumine kehtib kuni 24. märtsini.