13.03.2023, 10:05
Milline praktika kõnetab Z-põlvkonda? 4 soovitust praktikaprogrammi loomiseks
(2)
Praktikaprogramm tuleb luua noortele meeldivaks kogemuseks
FOTO: | Shutterstock
Aasta esimesed kuud on suurepärane aeg mõtlemaks oma organisatsiooni praktikaprogrammile ja selle arendamisele. Praktikat kujundades tasub meeles pidada, et sihtrühmaks on Z-põlvkond – aastatel 1995—2012 sündinud noored, kellest vanemad on järk-järgult tööturule suundumas ning kelle ootused tööandjaile varasematest põlvkondadest erinevad
Järelkasvule silmajäämiseks ei piisa enam pelgalt modernsest kontorist või tippspetsialistist juhendajast. Võib öelda, et need on praktika puhul pigem baastingimusteks muutunud. Mida aga Z-põlvkonnale praktikaprogrammi loomisel silmas pidada ning millised on selles vallas olulisemad trendid, aitab lahti mõtestada Tele2 personalijuht Eve Karo.