Kuidas inimesed internetis tooteid/teenuseid otsivad?

Google'i otsingumootor on endiselt kõige populaarsem koht, kust inimesed tooteid või teenuseid otsivad. Sisestavad märksõna ja näevad Google'i pakutavaid kõige asjakohasemaid tulemusi. Google'i otsingus on orgaanilised ja makstud otsingutulemused, mistõttu oleks hea mõlemale tähelepanu pöörata, sest 90% klikkidest tehakse esilehel. Kui sa pole sealt leitav, siis sind pole olemas!

Kuidas saada Google'i esilehele?

Google'i esilehele jõudmiseks on võimalik luua Google Adsi tekstreklaame, mis on sihitud täpselt märksõnade järgi. Tänu sihtimise täpsusele on Google'i tekstreklaamid kõige tõhusamad reklaamid, mis tähendab, et reklaamidel klikkijatel on suur tõenäosus sattuda sinu toodete juurde.

Kuidas leida õiged märksõnad?

Enne kampaania käivitamist tuleb teha põhjalik märksõnade analüüs, et leida need, mis pole liiga spetsiifilised ega liiga üldised. Tasuta tööriista Google Keyword Planner abil saab kontrollida, millist märksõna otsitakse ja milliseid konkureerivaid sõnu otsitakse kõige rohkem.

Kuidas ehitada üles reklaamikampaania?

Reklaamikampaania peaks olema üles ehitatud sarnase struktuuriga nagu kodulehel või e-poes ning suunama külastaja täpselt sellele tootekategooriale või teenusele, mida märksõnaga otsitakse, et tagada maksimaalne kasutajakogemus ja tõhusus.

Mis on KPI ja miks see tuleks seadistada?

Enne reklaamide käivitamist tuleks paika panna, milliseid tegevusi kodulehel jälgitakse, ja seadistada ka nende track'imine, et oleks võimalik jälgida reklaamide toimivust ja teha turundusalaseid otsuseid.

Näiteks oleks võimalus näha, mitu eurot kulub keskmiselt ühe päringu saamiseks läbi makstud reklaami. Ning milline on ostu/päringu täitmise protsentuaalne suhe. NB! Kõigil kodulehtedel, kus on peal vana Google Analytics, oleks viimane aeg kolida üle Google Analytics 4-le, sest vana versioon lakkab töötamast selle aasta suvel.

Mida tehakse juba käimasolevate kampaaniate puhul?

Reklaamide käivitamise järel tuleb jälgida, millised märksõnad töötavad paremini ja millised tuleks peatada. Iga kuu tuleks vaadata, kas on uusi märksõnu, mida võiks kampaaniasse lisada, ning aeg-ajalt muuta ja värskendada reklaamtekste. Lisaks koostame iga kuu põhjaliku raporti, kus on näha, kuidas reklaamid töötavad.

Kuidas teha edukalt remarketing-reklaame?

Kui reklaamid juba jooksevad, siis on võimalik kodulehele lisada Facebooki ja Google'i koodid, mis tuvastavad lehel viibinud kasutajad. Edasi saab neile kuvada juba sihitud reklaame, mis toovad just need inimesed lehele tagasi, kes on sinu toote või teenuse vastu huvi tundnud. See annab hea võimaluse maksimeerida turunduseelarvet ja tõsta tõhusust.

Kui soovid rohkem päringuid ja suuremat müüki tänu Google'i sihitud reklaamidele ning remarketing’i võimalustele, siis võta meiega ühendust.

Jaga
Kommentaarid