Bolt Eesti sõiduteenuse juhi Eva Liisa Rikkase sõnul on neil kasutusel juhtide aktiivsuse skoor, mis mõõdab vastuvõetud sõitude arvu ja sõitude kvaliteeti. „Negatiivse skoori korral saab juht hoiatuse ja teatud juhtudel piirame ka juhi juurdepääsu Bolti platvormile. Teisisõnu, järjekindel tellimustest keeldumine ei ole juhtide jaoks jätkusuutlik ja mõjutab nende sissetulekut,“ sõnas Rikkas.

Ta lisas, et Bolt katsetab pidevalt rakendusesiseseid funktsioone, et parandada kasutajakogemust ja vähendada tühistamisi.

Ka kehva klienditeenindust on Boltile ette heidetud. Rikkase sõnul võtavad nad klientide tagasisidet väga tõsiselt ja tegelevad aktiivselt klienditeeninduse kvaliteedi parandamisega. „Selleks palkasime eelmise aasta lõpus ka globaalse klienditeenindusdirektori, kelle ülesanne on olemasolevad klienditeenindussüsteemid üle vaadata ja neid täiustada,“ ütles Rikkas.

Kliente on endiselt palju

Mis puutub kliendibaasi vähenemisesse, siis Rikkase sõnul suureneb platvormil toimuvate sõitude arv endiselt. „Juhte on platvormil võrdlemisi palju ning on harv juhus, kui parasjagu ei ole läheduses ühtegi juhti, kes ei oleks kliendi tellimust valmis vastu võtma,“ ütles ta.

Bolt Eesti sõiduteenuste juhi Eva Liisa Rikkase sõnul on ettevõttes tipptundidel täheldatud, et autot tellida võib mõningates piirkondades siiski mõnikord raske olla. „Soovitame klientidel katsetada erinevaid kategooriaid,“ ütles ta.


Hea lugeja, jaga enda kogemust eri sõidujagamisteenustega aadressil vihje@delfi.ee