Kui Tallinnasse saabuvate uute trammide jaoks oli vaja 4. trammiliini rööbasteed uuendada, hakkas tegevust koordineerima Merko Ehitus Eesti projektijuht Tiit Joosti. Kui Ülemistel oli vaja kaevata tunnel raudtee ja Suur-Sõjamäe tänava alla ning panna rööpad, et viia tramm lennujaama, tehti seda Joosti juhtimisel. Nüüd on vaja tõmmata trammirööpad risti läbi Tallinna kesklinna reisisadamasse. Pooleteise aasta jooksul pannakse kordamööda või korraga kinni linna liikluse tuiksooned – jälle juhib vägesid Joosti. „See on puhas juhus,“ ütleb ta ise ja kinnitab, et on väga palju ehituse projektijuhte, kes saaksid pealinnas trammitee ehitusega hakkama. Ometigi on just tema alati see, kelle õlule jääb üüratuna tunduv koordineerimine.

Tallinnas alustati üle aastakümnete esimest suuremat trammiteede ehitust 2014. aastal, kui Merko koos partneri KMG Inseneriehitusega sai tellimuse rekonstrueerida 4. trammiliini tee. Toona ulatati Joostile lihtsalt kaust üle ukse. „Pandi lauale ja öeldi: kirjutasime täna hommikul alla,“ meenutab Joosti, kelle sõnul ei olnud ta isegi teadlik, et Merko sellisele objektile pakkumise teeb. Kuna ta lõpetas eelmist objekti, siis viisakusest teda varem ei tülitatud. Joosti sai meeskonnaga kokku ja hakkas vaatama, millele oli tööandja alla kirjutanud.