Softrendi juhi Joonatan Vinkeli kinnitusel kasvas ettevõtte eksport mullu 45%. „Eelmise aasta esimene pool oli enamiku mööblitootjatele jaoks hea, aga lõpp vajus ära. Nüüd, esimeses kvartalis, on müük kuu-kuult jälle paremaks läinud,“ lisas Vinkel.

„Ettevõtted ootavad, et inimesed tuleksid kodust tagasi kontoritesse, aga sama vana laua ja kõva tooli taha on neid väga raske meelitada. Seepärast pingutataksegi et luua kontoritesse rohkem kodulähedast atmosfääri ja see tõstab uue kontorimööbli müüki. Eksporti veabki praegu selgelt Softrendi kontorimööblile keskenduv sõsarbränd Intuit by Softrend. Ka Google tellis meilt hiljuti uue partii kodu- ja klassikalise kontorimööbli vahele jäävat niiöelda hübriidmööblit,“ ütles Vinkel.