„Ekspress Grupi meediaettevõtted võitsid aastaga kokku juurde üle 21 000 digitellija, millega kinnistasime oma positsiooni Balti riikide juhtiva digitaalse ärimudeliga meediaettevõttena. Suhteliselt näitas suurimat kasvu grupi uusim liige Geenius Meedia, kellele lisandus aastaga 36% rohkem digitellijaid. Rahule võib jääda ka kontserni suurima tellijate arvuga meediafirma Delfi Meedia tulemusega, kuhu lisandus aastaga 17% rohkem digitellimusi.

Delfi Läti ja Leedu tütarettevõtete digitellimuste kasv nii kvartali kui aasta võrdluses tõestab, et eelmise aasta lõpus ellu viidud tellimuspakettide reform on osutunud edukaks ja nendelt turgudelt võib oodata kasvu ka edaspidi.

Ekspress Grupi digitaalne tulubaas põhineb üha enam digitellimuste müügitulul. Liigume oma strateegiliste finantseesmärkide suunas ja soovime aastaks 2026 pakkuda digitaalset tasulist sisu vähemalt 340 000 tellijale.

Kontsern loeb digitellimuseks ainult tellimusi, mille väärtus on suurem kui 1 euro ühes kalendrikuus, ning mis on eraldiseisvalt arveldatud ja on igal ajal eraldi lõpetatavad.

Ekspress Grupi üheks pikaajaliseks eesmärgiks on kasvatada digitellimuste mahtu Baltimaades 340 000 tellijani 2026. aasta lõpuks. Ekspress Grupi pikaajalised eesmärgid on seatud ja avalikustatud 2022. aasta alguses.

Ekspress Grupi aktsia on alates 2023. aasta algusest kerkinud pea 8% ja maksab 1,64 eurot.