GRAAFIK | Erakonnad kulutasid valimiste perioodil tohutult raha. Kelle miinus oli teistest peajagu üle?
(35)Erakondade kulutused selle aasta esimeses kvartalis olid väga erinevad. Reformierakond kulutas valimiste põhirivaalist EKRE-st üle kolme korra rohkem reklaamile. See tõi kaasa ka konkurentsitult suurimad käärid kulude ja tulude vahel.
Reklaamiraha panid kõige vähem mängu Keskerakond ja EKRE, Parempoolsetest rääkimata. Seejuures tegi EKRE kõige enam reklaami internetis, samas kui Reformierakond oli valinud välireklaami. Valimistel edukas olnud Eesti 200 otsustas ka pigem välireklaami kasuks. Avalikke üritusi tegid enim Reformierakonna ja Sotsiaaldemokraatliku Erakonna kandidaadid.
Kusjuures teistest oluliselt rohkem panustas Reformierakond reklaamtrükistele.
Eile kirjutasime sellest, kes olid erakondade peamised eraannetajad ja millised olid parteide tulumudelid (loe siit).