„Circle K Eesti AS on suurim mootorikütuse jaemüüja Eestis ning hoolitseme selle eest, et nii meie era- kui ka ärikliendid saaksid meie teenindusjaamadest alati parimat teenindust, mugavamaid makselahendusi ja parima kvaliteediga kütust,“ ütles Circle K Eesti AS ärikliendi müügidirektor Reelika Kuuse. „Näeme üha enam seda, et ettevõtted väärtustavad mugavust ja kiirust – järjest rohkem soovitakse, et koostööpartnerid pakuks nö sekelduste vabasid lahendusi, et ettevõtte oma töötajad ei peaks töökohustuste kõrval tegelema igapäevaste olmeteemadega,“ lisas Kuuse.

Circle K ärikliendi iseteeninduskeskkonna arendamisel on Kuuse sõnul palju pingutatud, et see vastaks ka kõige nõudlikuma kliendi vajadusele. „Iseteeninduskeskkonnas saab klient vajaduspõhiselt muuta ettevõtte maksekaartide limiite, tehingute arvu ning soovi korral avada ja piirata tootekategooriate põhiselt kasutajate kaarte. Kaartide turvalisuse tõstmiseks oleme lisanud võimaluse kaartidele seada ka erinevaid piiranguid, näiteks avada ja sulgeda kasutajale vajaduspõhiselt ostudeks teatud riike, aktiveerida kaart tehingute tegemiseks vaid teatud nädalapäevadel ja/või kellaaegadel jne,“ loetleb Kuuse ärikliendi iseteeninduskeskkonna võimalusi, mis ettevõttete elu igapäevaselt oluliselt lihtsamaks ja turvalisemaks muudavad.

Lisaks pakub Circle K äriklientidele mugavaid lahendusi kütuse eest tasumisel. „Igal tankuril on oma makseautomaat, mis tagab järjekorra vaba teeninduse. Ärikliendid on hästi vastu võtnud ka uue plastikkaardivaba mobiilimakse lahenduse, millega ei pea kasutaja muretsema PIN koodide meelespidamise ja kaardi olemasolu pärast. Kõik olulised toimingud kütuse eest tasumisega saab ära teha mobiiltelefonis,“ rääkis Kuuse.

Paljude ettevõtete jaoks on oluline teenuste kättesaadavus ka väljaspool Eestit. „Circle K abiga saavad ettevõtted pakkuda oma töötajatele ka teel olles mugavaid lahendusi. Rahvusvahelise Routex maksekaardiga saab muretult sõita läbi kogu Euroopa ning sellega saab vajadusel tasuda ka teemaksude eest,“ lausus ärikliendi müügidirektor.

„Mugavusega sama oluline on, et ettevõtted saaksid kindlad olla meie poolt pakutava kütuse kvaliteedis. Unikaalne miles kütuselisand tagab kuni 3% kütusekuludelt kokkuhoidu - kütust kulub vähem ning kütuselisand hoiab Sinu ja Sinu ettevõtte autopargi mootorid puhtana ja töökorras,“ kinnitas Kuuse.

Tutvu ärikliendi lahendusega lähemalt.

Jaga
Kommentaarid