23.04.2023, 09:00
Pangad kasutavad oma igapäevatöös suures mahus tehisintellekti. Tavainimene seda ei märkagi
(15)
Tehisintellektil on pankade töös suur roll.
FOTO: Shutterstock
Tehisintellekt (TI) on pea kõikide inimeste elu osa, tegutsedes tihti meie elus lausa märkamatult. Selgub, et ka panganduses on TI roll suurem, kui arvata oskame.
Swedbankis kasutatakse täna tehisaru ja masinõpet, kuid eelkõige klienditeeninduses. Swedbanki klienditeenuste juhi Eda Raagmetsa sõnul puutub klient robotiga kokku siis, kui vestleb panga virtuaalse assistendiga. „Virtuaalne assistent lahendab meil ära suurema osa vestlustest, mida kliendid algatavad, õpib iga vestlusega ning töötab ja annab kiireid vastuseid ööpäevaringselt,“ ütles Raagmets.