„Peamised klientide pöördumised on seoses Bolt Drive’i parkimisaladega. Reeglina soovitakse neid pidevalt juurde, kuid mõnikord ka piirata,“ ütles Bolti kommunikatsioonijuht Karin Kase.

Ta lisas, et põhiline on, et autod asuksid klientide jaoks võimalikult mugavates asukohtades. „Samuti märgitakse, et autosid võiks olla veel rohkem, seda nii Tallinnas kui teistes Eesti linnades ja asulates,“ ütles Kase.

Tihtipeale unustatakse autosse ka isiklikke asju ja uuritakse, kuidas neid tagasi saada, selgitas ta.

„Bolt Drive’i kasutajaid jagub praktiliselt kõikidesse vanusegruppidesse, statistiliselt on kõige aktiivsemad kasutajad vanusegrupis 25–40,“ ütles Kase.

Kase sõnul on Bolt Drive’i kasutajate hulgas veidi rohkem mehi kui naisi, aga väga suuri erinevusi ei ole. „Meil on hea meel tõdeda, et paljude Tallinna elanike jaoks Bolt Drive’i teenus juba osa igapäevasest transpordilahendustest,“ sõnas ta.