Huvi šampanja ja Louis Vuittoni käekottide järele ei näi vaibuvat: luksuskaupu tootva ettevõtte väärtus saavutas rekordtaseme
(3)
Luksuskaupu tootev LVMH on ületanud olulise teetähise: nimelt on ettevõte Euroopas tõusnud esikohale, kuna firma väärtus on ületanud 500 miljardi dollari piiri. Seda peamiselt edukale luksuskaupade müügile Hiinas ja tugenevnenud eurole.
LVMH oluline saavutus saabub kõigest kaks nädalat pärast seda, kui ettevõte liigitus 10 maailma suurima korporatsiooni nimistusse tänu esimese kvartali müügi tugevale kasvule. Head tulemused on tingitud eelkõige tõsiasjast, et Hiina on lõpetanud pandeemiaga seotud piirangud, mis on soodustanud tööstust ja ostlemist.
Ettevõtte väärtuse tõus on omakorda suurendanud maailma jõukama inimese Bernard Arnaulti rikkust, kes mitmete ülevõtmiste kaudu on LVMH´st loonud globaalse luksusbrände koondava suurkorporatsiooni. Tuginedes Bloombergi miljardäride indeksile, on Arnault varandus väärtus ligi 212 miljardit dollarit.
LVMH aktsia tõusis täna, 24. aprilli hommikul 903,70 euroni, viies ettevõtte väärtuse 454 miljardi euroni ehk 500 miljardi dollarini.
LVMH ja erinevad konkureerivad prantsuse luksusbrändid on Euroopa aktsiaturule samad, mis USA turul suured tehnoloogiahiiud. Tegemist on sektoriga, mille kasv püsib isegi siis, kui majandus näitab langust. Isegi kiire inflatsiooni ja tõusvate intressimäärade tingimustes püsib nõudlus LVMH toodete ja brändide vastu nagu Moet & Chandon, Louis Vittoni käekotid või Christian Diori hommikumantlid.