Heateenindus.ee asutaja ja juhi Urmas Kõivu sõnul kiideti märtsikuu jooksul teenindajaid 21626 korral. Parim Teenindaja Konkursi ja Hea Teeninduse Kuu algataja ning eestvedaja Urmas Kõiv sõnas, et „Kiida teenindajat“ algatus on 20 aastat seisnud hea teeninduse märkamise ja arendamise eest. „Kuigi tehnoloogia areng on vähendanud vahetut kliendisuhtlust, on ootus klienditeenindajate professionaalsusele suurem kui kunagi varem. Klienditeenindaja töö on muutunud järjest nõuandvamaks ning neilt oodatakse seda, mida masinad ei suuda pakkuda: lisaks kompetentsusele ka inimlikkust, hoolivust ja personaalsust,“ kirjeldas Kõiv.

„Mul on südamest hea meel, et juba teist aastat järjest hindavad kliendid meie R-Kioski poodide ja Caffeine kohvikute teenindust nii kõrgelt! Sügav kummardus kõigi meie teenindajate ja baristade ees,“ sõnas R-Kioski ja Caffeine kaubamärke ühendava Reitan Convenience Estonia personalijuht Age Pettai. Tema sõnul tähendab hea teenindus inimestele erinevaid asju, ent on eelkõige hoiak ja suhtumine. „Hea teenindus on see tunne, millega Sind vastu võetakse kui astud kohvikusse või poodi - justkui lähed sõbrale külla. Sõber teab, millist tähelepanu Sa hindad - sooja naeratust ja tervitust, sõbralikku, isegi humoorikat vestlust või hoopis abi valikutes,“ ütles Pettai. „See on miski, mida saab teha suure omanikutunde- ja südamega. Üle kõige on mul hea meel, et meie teenindajad ja baristad on kujundanud R-Kioski poodidest ja Caffeine kohvikutest paigad, kus kliendid end alati hästi ja oodatuna tunnevad,“ lisas Pettai.

Personalijuhi sõnul on selle märkamine klientide poolt kindlasti innustuseks mugavuskaubandusele omase kõrge teenindustasemega jätkamiseks.

TOP10 enim kiita saanud teenindusorganisatsiooni 2023 on:

  1. Reitan Convenience Estonia: R-Kiosk ja Caffeine

  2. Viru keskus

  3. Alexela tanklapoed

  4. Denim Dream kauplused

  5. Magaziini kauplused

  6. Tele2

  7. Sportland

  8. Telia Eesti

  9. ERGO kindlustus

Enim kiidetud Avaliku sektori teenindusorganisatsioonid 2023 on:

1. Maksu- ja Tolliamet

2. Eesti Post

3. Elron

Järgmine, järjekorras juba 21. „Kiida Teenindajat“ kampaania toimus traditsiooniliselt 2024. aasta märtsikuus, avades klientidele taas võimaluse oma häid kogemusi jagada ja teenindajaid kiita. Selleks on ka tuleval aastal mitmeid võimalusi - QR koodide abil, heateenindus.ee veebi keskkonnas või jättes oma tagasiside teeninduskohtades asuvatesse „Kiida teenindajat“ postkastidesse.

Südamlikud tänud kõigile klientidele kiitmise eest ja tublidele teenindajatele hea teeninduse osutamise eest.