Kontserni müügitulu oli esimeses kvartalis 31,1 miljonit eurot. Müügitulust tuli 58 protsenti Eestist, 10 protsenti Lätist, 16 protsenti Leedust ja 14 protsenti rahvusvahelisest transiidist.

Universaalne postiteenus moodustas käibest 9 protsenti. Äritulud kokku olid 31,6 miljonit eurot, kasvades võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 0,5%. Kontsern teenis 156 tuhat eurot ärikahjumit.

„Müügitulusid kasvatas peamiselt pakimahtude selge suurenemine, mida mõjutas positiivselt e-kaubanduse mahtude kasv ja toetas meie laienev pakiautomaadivõrgustik,“ nentis Omniva juhatuse esimees Mart Mägi.

„Samas vähenesid kirjateenuste ja perioodika mahud, kuid nende kulud jätkasid kasvu ja mõjutasid üldist finantstulemust,“ lisas ta.

Tarbijad on erakorralise olukorraga kohanenud

„Võrreldes eelmise aastaga, kui oli tunda Ukraina-Vene sõja alguse mõju, on nüüd näha tarbimises teatud kohanemist muutunud erakorraliste oludega, kuid jätkuvalt mõjutab tarbijat ebakindel üldine majanduskeskkond,“ lisas Mägi.

Rahvusvahelise tegevuse laiendamiseks sõlmisime koostöölepingud Soome logistikaettevõttega Matkahuolto ning rahvusvahelise e-kaubanduse ettevõttega Asendia. Lisaks suurendasime koostööd Ukraina riikliku postioperaatoriga.

Investeeringutest olulisim oli hanke välja kuulutamine Eestis paikneva logistikakeskuse laiendamiseks, et tõsta sorteerimise efektiivsust ja kandekiirust. Keskkonnasäästlikuks posti- ja pakiveoks suureneb tänavu elektriautode arv 50ni.

Kliendile suunatud tegevustes alustati Eestis varahommikuse lehekandega Viljandis aprillis, sellele järgneb Pärnus, Tartus ja Tallinnas lehekande alustamine aasta esimeses pooles. Sel aastal kasvab Eestis pakiautomaatide arv 370ni ja Omnival on nüüd igas omavalitsuses pakiautomaat.