Lido restorani turundusjuht Tiina Köst Johani sõnas, et Lido on juba pikka aega otsinud laienemisvõimalusi - Kristiine keskuse Lido on ühtlasi neljas Eesti ning 21. Baltikumi restoran, kuid see eristub senistest Lido restoranidest uuenenud interjöörilahenduse ja ka tootevaliku poolest.

„Täna avatud Kristiine keskuse restoran on uuenenud interjöörilahendusega pererestoran, kus lisaks kuulsatele Lido praekartulitele leiab oma meelisroa ka tänavatoidu austaja,“ tõi Köst Johani esile. Ta nentis, et lähiajal lisandub restorani ka iseteeninduskassad, mis aitavad kiirendada tarbijate ostuprotsessi, kui tipp-tunnil on restoranis rohkem külastajaid ja klienditeenindajad on enam hõivatud tootevaliku serveerimisega.

Ta lisas, et kui seni müüakse igakuiselt ainuüksi Eestis enam kui 5 tonni kuulsaid Lido praekartuleid ja eelistatuim liharoog on juba klassikaks muutunud kanafilee ananassi-juustu kattega, siis lisaks on järjest enam populaarsust kogumas ka tänavatoidu menüü, kus meelepärase kehakosutuse leiab nii poke-kausside kui ka pizza eelistajad.

„Kuna tarbijate ootus on laiahaardeline menüü, et pere või sõpruskonna erinevad liikmed leiaks igaüks meelepärase toidu, siis olemegi Kristiine keskuse Lidos ühendanud tava bistroo-liini tänavatoidu valikuga, mis võimaldab tarbijatel ka ise oma toidukordi kombineerida, „ nentis Köst Johani.

Kristiine Keskuse juht Kristjan Maaroos sõnas, et Kristiine keskus on enam kui 20-aasta jooksul taganud mitmekülgse kaubavaliku ja tegevuste kättesaadavuse Tallinnas, millest toitlustus on üks olulisemaid osi. „Lido restorani lisandumine meie keskusesse võimaldab tarbijatel saada kiiresti ja mugavalt kätte nii lõuna- kui õhtusöök või kohtuda enne kino seanssi või poekülastust sõpradega mugavas toidukohas. Tänu Lido tulekule on toitlustuse valik keskuses eriti lai ja igaüks peaks leidma endale sobiva roa või kohtumispaiga,“ sõnas Maaroos.

Ta lisas, et Lido resorani lisandumsega jõuab lõpule Kristiine keskuse suurem uuendamine, mille käigus on teenuste valikusse lisandunud MyFitness, perearstikeskus ja mitmed uued kauplused ning saanud uue ilme kõik keskuse üldalad. Samas jätkame ka tulevikus keskuse arendamisega, et tarbijatel oleks võimalik ühe keskuse külastusega kõik vajalik ühest kohast kätte saada.

Lido restorani turundusjuht lisas, et senised kolm Tallinnas avatud Lido restorani on kinnitanud, et sõltumata ajast leiavad tarbijad tee restorani toitude juurde.

„Kuna meie klientuur on olnud ajas kasvav ning püsiv, siis näeme, et Lido võiks veelgi enamates piirkondades külastajaid vastu võtta. Kristiine keskusega täidame kindlasti siinse piirkonna elanike ja ka külaliste soove. Samas ei jää Kristiine keskuse Lido meie viimaseks uueks restoraniks, „sõnas Lido turundusjuht ja nentis, et restoran sooviks sobiliku asukoha leidmise korral veel laieneda nii pealinnas kui ka Tartus.