Ettevõttele konto avamine elektroonilisel teel on viimastel aastatel muutunud pankade jaoks oluliseks protsessiks. Kuna üha suurem sidusus tehnoloogiaga kiirendab üleminekut digitaalsele pangandusele, on vajadus tõhusa ja turvalise konto avamise järele muutunud veelgi kriitilisemaks. E-kanalites konto avamine on uue pangakonto või uue pangateenuse tellimise protsess, milleks kasutatakse digitaalseid kanaleid – mobiiliäppi, veebilehte või mõnd muud digiplatvormi.

Citadele pank on Baltimaades üks juhtivaid panku, mis juurutab oma äritegevuses ettevõttele konto avamist elektroonilisel teel. Pank rakendab seda protsessi oma uute väikeste ja keskmise suurusega äriklientide puhul. See võimaldab kliendil avada uue konto loetud minutitega ning kohe pangateenuseid kasutama hakata.

Ettevõtte konto avamiseks tuleb Citadele panga veebilehele siseneda Mobiil-ID või ID-kaardiga ning täita konto avamise ankeet. Protsessi läbimiseks on tarvilik kehtiv isikut tõendav dokument – pass või ID-kaart. Protsessi lihtsustamiseks võtab pank automaatselt osa infost avalikest registritest. Selleks tuleb taotlejal anda ka nõusolek oma andmete jagamiseks pangaga. Elektrooniline konto avamine on võimalik Eestis registreeritud ettevõttele ning selleks ei pea omama Citadele eraisikukontot.

Digitaalselt ettevõttekonto avamisel on mitmeid eeliseid. Esiteks pakub see kiiret ja probleemideta teenindust. Klient saab konto avada või taotleda uut teenust mõne minuti jooksul, ilma et ta peaks pangakontorit külastama. Lisaks on see turvaline ja usaldusväärne, kuivõrd pettuste tuvastamiseks ja ennetamiseks kasutatakse vastavaid turvalahendusi. Veebis konto avamine on mugav ja saadaval 24/7, kõikjalt maailmast.

Lisaks annavad ettevõttele hoogu juurde Citadele asjatundlik teenindus, paindlikud laenutooted ja äritegevust lihtsustavad digilahendused. Näiteks Citadele Phone POS rakendus, mis võimaldab kaupmeestel makseid vastu võtta mobiiltelefoniga. Tänu uudsele lahendusele on väikeettevõtjatel võimalik kasutada müügitehingute tegemiseks oma nutitelefoni või tahvelarvutit. Androidi seadmetega töötav Citadele Phone POS rakendus on esimene Visa ja Mastercardi sertifitseeritud lahendus Baltikumis, mis ei nõua maksete vastuvõtmiseks eraldi terminali. Citadele Phone POS-ist saavad kasu Baltikumi kaupmehed ja teenuseosutajad, kellele on oluline mobiilsus, samas ei ole vajadust kasutada POS-terminali regulaarselt. Seepärast sobib see eriti hästi näiteks laada- ja hooajakaupade müüjatele, kuna Citadele phone POS-il ei ole kuutasu. Ettevõtja saab kogu rakenduse seadistuse protsessi läbida distantsilt – esmalt tuleb Google Play poest alla laadida rakendus, siis digitaalselt allkirjastada leping, misjärel võibki alustada maksete vastuvõtmist. Citadele Phone POS võtab vastu Visa ja MasterCardi maksekaarte ja vastavalt kõigile kehtestatud nõuetele töötleb tehinguid makse- ja tehinguteenuste pakkuja Worldline.

Ettevõttele pangakonto avamine täiselektrooniliselt ja Citadele Phone POS on unikaalne innovatsioon, mitte ainult Baltikumi, vaid kogu Euroopa tasandil.

Jaga
Kommentaarid