„Kõik märgid näitavad, et seekordset kampaaniapäeva saadavad taas rekordid nii osalejate arvu kui ka soodustuste ulatuse osas. E-smaspäev on kasvanud riigi suurimaks kampaaniaks, kus ettevõtted toovad välja oma parimad pakkumised. Nii on loogiliseks arenguks, et oleme tihendanud kampaaniapäevi ja laiendanud nii osalejate kui ka tootevalikut, et vastata tarbijate ootustele ja soovidele,“ ütles E-smaspäeva korraldava Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Eelmisel E-smaspäeval kasvas e-poodide käive 2,5-3 korda võrreldes tavapäevaga, mis näitab, et ostjatele võimaldatakse isuäratavaid eripakkumisi.“

Väät lisas, et kaubanduses on konkurents eriti tihe ja tarbija arvestab aina enam peale hinna ka kauba kiire kättetoimetamise ja üleüldise ostukogemusega. „Meie e-poodidel on rahvusvaheliste tegijate kõrval oma trumbid ja tugevused, mis puudutab näiteks kiiret komplekteerimist ja tarnet, eestikeelset vahetut ja operatiivset kliendisuhtlust ning kaupa, mida juba samal päeval postitada.“

E-smaspäeva kampaania vältab 8. mai esimestest sekunditest kuni südaööni kl 23.59. Eesti E-kaubanduse Liit on kontrollinud kõikide osalevate e-poodide tausta, mis tagab turvalise ja sujuva ostlemise. Eesti e-poodide ühiskampaania E-smaspäev toimub neli korda aastas – märtsis, mais, septembris ja novembris.

Pakiautomaatide pakimaht kasvas selle aasta esimeses kvartalis 14,4%, mis tähendab, et võrreldes eelmise aasta sama ajaga saadeti üle 400 000 paki rohkem. Eestis on üheksa inimest kümnest e-ostlemisega kokku puutunud ning kolmveerand Eesti elanikkonnast teeb e-oste aktiivselt. E-ostlemine kasvas Eestis eelmisel aastal 34% ning eestlased tegid e-poodidest oste juba 3,5 miljardi euro eest. E-kaubandus moodustab meie jaekaubanduse kogukäibest juba ligi 25%.

Eesti E-kaubanduse Liit on katusorganisatsioon, kuhu kuulub üle 500 ettevõtte üle Eesti. Muuhulgas väljastab liit turvalise ostukoha usaldusmärgist, millise tunnustuse on pälvinud juba ligi 200 e-poodi.