„Mul oli varem kahes majapidamises Eesti Energia leping. Aprillist vahetasin ühe Alexela vastu ning teine jäi samaks,“ kirjeldas olukorda klient, kellele saabus justkui topeltarve teenusepakkujalt, keda ta enam ei kasutanud.

Tema sõnul oli ka EE rakendusest näha, et ühel objektil enam tarbimist ei olnud. „Maikuus sain aga ikkagi kaks arvet ja äpp näitas taas, et olen justkui endiselt mõlema kohaga ka Eesti Energia klient,“ ütles pettunud klient.

Delfi Ärileht selgitas välja, et tegemist oli Eesti Energia tehnilise rikkega. Ligikaudu 2300 klienti sai Eesti Energialt andmebaasi tehnilise vea tõttu ekslikult ebatäpse elektriarve perioodi eest, mil nad energiafirma teenuseid enam ei kasutanud.

„Oleme vea ise tuvastanud, kliente sellest teavitanud ja tegeleme olukorra lahendamisega. Kõigile klientidele, keda tekkinud viga puudutab, oleme juba saatnud täiendava kinnituse lepingu lõppemise kohta. Küsimuste korral palume ühendust võtta meie klienditeenindusega telefonil 777 4040. Palume klientidelt vabandust tekkinud olukorra pärast. Teeme kõik endast oleneva, et edaspidi taolisi olukordi vältida,“ ütles Eesti Energia meediasuhete juht Mattias Kaiv.