Bolt saatis oma klientidele 29. mail e-kirja, et alates 25. juunist ei saa nende kaudu enam toitu koju tellida.

„Me lõpetame tegevuse ärilistel põhjustel. Kui saame tulevikus võimaluse uuesti alustada, tahame seda proovida. Kuid praegu on otsus Rootsis mitte jätkata,“ ütles Bolti Põhjamaade pressiesindaja Jens Öhgren.

Öhgren lisas, et otsus ei mõjuta Bolti teisi teenuseid, sh taksosid ja elektritõukerataste renti. „See ei mõjuta meie muid tegevuse üldse,“ kinnitas ta.

E-kirja said ka toidukullerid, kellel paluti Bolt Foodi termokotid ettevõttele tagastada, kui nad soovivad koti eest makstud tagatisraha tagasi saada. Sellega kaasnevad aga karmid nõuded.

„Pange tähele, et tagatisraha saate tagasi ainult siis, kui kott on suurepärases seisukorras, st see on puhas ja ilma defektideta. Pange tähele, et tagastame tagatisraha ainult koti esialgsele ja registreeritud ostjale,“ seisab e-kirjas.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena