Delfi Ärilehe lugeja kirjeldas olukorda, kus ta läks pärast tööpäeva koos lastega Kristiine keskusesse, et osta lapse sõbrale sünnipäevakink. Pärast pikka kooli- ja lasteaiapäeva olid lapsed ülemeelikud ja parkimiskella panemine ei olnud prioriteet. Tulemuseks 50-eurone arve: 15-eurone kink sünnipäevalapsele, 35 eurot EuroParkile. Et see muutuks, peaks tehnoloogia oluliselt rahakotisõbralikumaks muutuma.

Kirjeldatud olukord pole kaugeltki ebatavaline, kuid teenib sellegipoolest välja autojuhtide nurina. „Mured parkimisaja alustamise märkimise unustamisega on üheks põhiliseks tagasisideteemaks meie klientidelt ning soovisime muuta selle protsessi meie kaupluseid külastades lihtsamaks,“ selgitas pressiteates olukorda Maxima Eesti IT-osakonna juht Vsevolod Boikov.