Delfi Ärilehele kirjutas eile nördinud lugeja, kelle sõnul jõudis leht tema postkasti alles kl 18 õhtul, kuigi oleks pidanud juba hommikul kell 07.30 postkastis olema.

Omniva kommunikatsioonijuhi Kristina Havala sõnul elavad uued töötajad praegu veel uutesse kanderingidesse sisse ja samal ajal toimub ka uute töötajate värbamine. „Nende tööle asumine ja postiringide, s.h aadresside tundma õppimine võtab paratamatult teatud aja. Lisaks on väljakutseks postiringidel kõikide aadresside kiire üles leidmine, arvestades Tartu linna suurust ja piirkondade eripärasid,“ sõnas Havala.

Ta lisas, et kõike seda silmas pidades esineb kahjuks praegu teenuse osutamisel häireid. „Vaatame iga päev üle lehekande kokkuvõtte ja teeme töökorralduslikke muudatusi, et tuua leht postkastidesse õigeaegselt. Loodame tagada varahommikuse lehekande tavapärase rütmi lähinädalate jooksul,“ ütles Havala.

Omniva vabandab kõikide tellijate ees, kes ei ole oma lehte õigel ajal kätte saanud.

Havala sõnul teenindab Omniva ligikaudu 10 500 varahommikuse lehekandega seotud postkasti Tartus ja Elvas. Varahommikusi lehti viivad postkastidesse pisut üle 60 kirjakandja. „Meil on hetkel puudu autoga kirjakandjatest,“ ütles Havala.