Murdmaa esimeseks ülesandeks sai teenindajakaardi vormistamine, ettevõtluskonto või ettevõtte konto ette näitamine, mille lahendamiseks kasutas väiksema sehkendamise eesmärgil ta pereliikme firmat.

Foruse puhul läbis ka Murdmaa koolituse äppide kasutamiseks (ka Tulika äpp peab olema käpas) ning ka taksomeetrit ja makseterminali peab Foruse taksojuht oskama.

Ajakirjanik tõdes, et Foruse klientidest on mitmed lojaalsed juba ajast, mil firma tegutses Tulika Takso nime all. „Foruse klient hindab juhi keeleoskust, auto puhtust ja head muusikat ning maksab sageli heldelt jootraha,“ märkis ta.

Bolti takso puhul on töö alustamiseks tarvis vaid 15-minutilist koolitust äpis ning tasu saamiseks kasutas Murdmaa LHV ettevõtluskontot. Ajakirjaniku klientideks sattusid peamiselt noored naised ning enamik sõite olid lühikesed ja tihti sama linnaosa piires.

Mõlema äpi puhul tulub päevas vähemalt 50 euro eest, et tasa teenida rendi- ja kütuseraha. Murdmaa eelistuseks osutus taksofirma, kus parimal päeval teenis ta kuue tunni tööga enam kui 50 eurot rohkem kui konkureerivas ettevõttes ning töötempo ja klientuur olid samuti rahulikumad.

Loe lähemalt Geeniusest, millise taksoga teenis Maarja enam ning milliste üllatavate küsimustega tema poole pöörduti.