Delfi Ärilehele kirjutas Luminori panga pahane klient, et internetipank on taas maas. Raha ei ole võimalik üle kanda ega raha ei saabu teistest pankadest ka Luminori kontole. „Ülekanded ja laekumised on täna kõik kinni!“

Teisel Luminori kliendil pole võimalik üldse internetipanka sisse logida. Ekraanil kuvatakse veateade: „Midagi läks valesti. Palun proovi uuesti.“

Luminori kodulehel on teade: „Hea klient! Anname teada, et hetkel võib esineda tehnilisi tõrkeid internetipanga ja mobiilipangaga. Tegeleme aktiivselt tõrke kõrvaldamisega ja palume vabandust ebamugavuste pärast!“

„Osadel klientidel ei õnnestunud täna tehnilise tõrke tõttu lühiajaliselt meie internetipanka sisse logida. Tõrge lahendati kella 15.45-ks,“ ütles Luminori avalike suhete juht Karel Hanni.

„Oleme oma digiteenuste arendamisse teinud märkimisväärseid lisainvesteeringuid ning jätkanud viimastel kuudel oma meeskondade tugevdamist. Kuigi sihiks võetud stabiilsuse tasemele jõudmiseks planeeritud tegevused on pikemaajalised ja aeg-ajalt võib esineda lühiajalisi tõrkeid, siis kinnitame, et kliendid on jätkuvalt meie jaoks esmatähtsad ning me näeme seniste edusammude positiivset mõju meie digiteenuste toimimisele.“

Probleemid Luminori internetipangaga on kestnud juba pikemat aega. Selle aasta aprillis karistas finantsinspektsioon Luminor Bank AS-i väärteo toimepanemise eest 32 000 euro suuruse rahatrahviga, kuna Luminori kaardiplatvormil esines eelmise aasta 5. novembril tehniline rike. Rikke tulemusel broneeris pank osade klientide maksed topelt ehk ilma klientide korraldusteta. Kokku broneeriti selliselt 7539 makset.