Aprillis laiendas IKEA oma sisekujundusteenuseid Ühendkuningriiki ja Ameerika Ühendriikidesse pärast varasemat käivitamist osades Euroopa riikides, Austraalias ja Araabia Ühendemiraatides. Ühendkuningriigis maksavad kliendid 25 naela 45-60-minutilise sisustusnõustamise videokõne ja soovitusliku tootenimekirja eest ning 125 naela maksab kolme tööruumi kujunduskonsultatsioon, põrandaplaan ja 3D-visuaal.

Ingka sõnas, et alates 2021. aastast on nad koolitanud 8500 kõnekeskuse töötajat sisekujundusnõustajaks, samas kui Billie on viimase kahe aasta jooksul käsitlenud 47% klientide kõnekeskustele esitatud päringutest. „Me oleme pühendunud, et tugevdada Ingka töötajate tööalast konkurentsivõimet elukestva õppe, arengu ja ümberõppe kaudu ning kiirendada uute töökohtade loomist,“ ütles Ingka Groupi globaalne juht Ulrika Biesert.

Küsimusele, kas tehisintellekti suurem kasutamine toob tõenäoliselt kaasa töötajate arvu vähenemise ettevõttes, vastas Biesert: „Seda me praegu ei näe.“

Ingka 2022. majandusaastal moodustas toodete ja teenuste müük telefoni või video teel Ingka sisekujunduskanali kaudu 1,3 miljardit eurot. Toodete online-müük IKEA veebilehe kaudu moodustas Ingka 2022. aasta 31. augustil lõppeval majandusaastal umbes 9,9 miljardit eurot ehk 25% kogu müügist.

Investeeringud digitaalsetele teenustele, kuna IKEA alustab 2 miljardi euro suurust laienemist Ameerika Ühendriikides, on kooskõlas konkurendi Wayfairiga. Viimane käivitas eelmisel kuul „digitaalse disainistuudio“ ehk kaupluses asuva kioski, kus ostjad saavad katsetada mööblistiile ja paigutust ruumi digitaalsel kujutamisel. „Pole üllatav, et IKEA keskendub nüüd virtuaalsetele müügikanalitele - üllatus on pigem see, et see on hilisem, kui oleks võinud olla,“ ütles Londoni Gowling WLG jaemüügisektori meeskonna kaasjuht Jocelyn Paulley. Virtuaalsed teenused nõuavad tema sõnul märkimisväärseid investeeringuid, et tagada kaupade värvide, tekstuuride ja suuruste täpne kajastamine ning vähendada tagastusi.