Tegemist on üsna prestiižika auhinnaga, millele kandideeris 250 idufirmat üle kogu maailma. Auhindu jagati erinevates kategooriates, kuid Woola tõi võidu koju Sustainability & Greentechi (jätkusuutlikkus ja roheline tehnoloogia) valdkonnas. Auhinna andis üle LVMH grupi esimees ja ühtlasi Prantsusmaa rikkaim mees Bernard Arnault.

Alates 2017. aastast on LVMH innovatsiooniauhind asetanud tähelepanu keskmesse kõige lootustandvamad idufirmad terves maailmas. Auhindu jagati kuues kategoorias, igas kategoorias oli kolm finalisti. Konkursis osales kokku üle 1300 idufirma.

„Oleme väga rõõmsad, et meid tunnustatakse LVMH innovatsiooniauhinna jätkusuutlikkuse ja rohelise tehnoloogia kategooria võitjana,“ ütles Woola tegevjuht ja kaasasutaja Anna-Liisa Palatu.

Ta lisas, et plastitööstus on katki kahel põhjusel: sõltuvus fossiilsetest kütustest ja ühekordse kasutuse mõtteviis. „Plasti asendamine on raske võitlus, sest oleme turul uued. LVMH tunnustus annab meile usalduse, mida vajame, et jõuda rohkemate ettevõteteni. See on meie jaoks väga väärtuslik,“ sõnas Palatu.

Woola on Eesti ettevõte, mis pakub asendust mullikilele. Firma toodab lambavillast pakendiümbriseid. Ettevõte alustas tööd 2020. aastal ja on praeguseks võitnud mitmeid auhindu.