Samuti olid Prisma järjekorras oodanud lugeja sõnul kinni ka iseteeninduskassad.

Prisma pressiesindaja Kristiina Tambergi sõnul tekkis öö hakul poes tõepoolest olukord, kus järjekord venis paarikümne inimeseni.

Tambergi sõnul on öine vahetus päevasest meeskonnast oluliselt väiksem ning samuti väisas kauplust tavalisest enam kliente. „Jälgime pidevalt töötajate tööaja mõistlikku ja efektiivset planeerimist, öisel ajal on tööl päevasest vähem töötajaid,“ rääkis Tamberg. Samuti töötavad öise töökorralduse ajal reeglina vaid tavakassad. „Praktika on näidanud, et nii on operatiivsem, kuna iseteeninduskassasse siirdudes vajavad kliendid enamikul juhtudel teenindaja abi ning tavakassas sujub teenindus öisel ajal kiiremini.“

Poe esindaja kinnitab, et antud juhtumi järgselt jälgitakse kliendivoogude liikumist õhtustel tundidel ning samuti korraldatakse vajadusel ümber ka töökorraldust. „Suvisel ajal võib inimeste liikumine ja kaupluste külastamine ühel või teisel päeval väga palju erineda, kuna puhkuste perioodil on arusaadavalt hoopis rohkem vabadust ja ringi sõitmist. Lisaks käiakse rohkem poes seltskonniti ning seda ka hilisemal ajal kui talvisel pimedal perioodil.“

Tamberg lisab, et suvel on puhkused ka samas kaupluse töötajatel, kellele on vaja leida asendused ning vajadusel korraldada täiendav õpe.

Prisma palub siiralt vabandust klientide käest, kellel olukorra tõttu tuli kaupluses kauem kassateenindust oodata.