Kiirtoidukette mõjutasid mullu veel nii pandeemia järelmõjud kui ka kõrged energiahinnad. Eelmine aasta oli mõne kiirtoiduketi jaoks väga edukas, samas mõne jaoks lõppes see suures miinuses.
Kui Burger King lõpetas aasta sügavas kahjumis, siis McDonald’s teenis mitme miljoni suuruse kasumi.
KFC majandusaasta kestab maist aprillini ning seega täpset pilti 2022. aasta majandustulemuste kohta ei ole võimalik saada. 2021. aasta maist kuni 2022. aasta aprillini oli firma müügitulu peaaegu 8,5 miljonit eurot. Samas jäädi ligi 1,2 miljoni euroga siiski kahjumisse.
KFC Baltikumi ja Soome turundusjuht Anett Kutti ütles, et eelmine kalendriaasta oli KFC jaoks majanduslikult edukas tuues kaasa positiivse müügi ja brändi tuntuse kasvu.
„Koroonapiirangute täielik kaotamine ning restoranis kohapeal söömise kasv panustasid positiivselt KFC müügikasvu, samas tooraine ja energiahindade kallinemine ning tarneraskused pakkusid mitmeid väljakutseid, mis sundisid veelgi nutikamalt mõtlema. Selle tulemusel optimeerisime menüü suurust kui ka ettevõtte sisemisi protsesse, mis on kõik positiivselt panustanud ettevõtte kasvu,“ rääkis ta.
Kutti ütles, et eelmisel aastal avati kaks uut restorani Eestis ning üks Leedus. Lisaks lansseeriti uus taimne tootesari ning lisati lasteeinetele mänguasjad, mis laiendasid oluliselt KFC tarbijaskonda.
„2023. aastal näeme positiivset käibekasvu jätku, eriti torkab silma klientide kasvav huvi uudistoodete ja erinevate tarbijakampaaniate vastu. Aasta alguses lansseeritud Kentucky tootesari ning suve alguses lisandunud „Bedwettersi burxikombo“ on klientide poolt väga soojalt vastu võetud, panustades märkimisväärselt müügitulu suurenemisele,“ sõnas ta.
Vaata teiste kiirtoidukettide tulemusi Geeniusest!