Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu sõnas, et digitellimused jätkavad kiiret kasvu, mistõttu moodustab see järjest olulisema osa grupi tulubaasist. Viimase aastaga on grupp saanud Balti riikides juurde ligi 34 000 digitellimusega lugejat ehk 24% rohkem kui eelmise aasta juuni lõpus.

„Kõige kiirema kasvu saavutasime Lätis (65%) ja Leedus (48%), kus digitellimuste omamine muutub sarnaselt Eestile üha enam ühiskonnas aktsepteeritud normiks. Lätis ja Leedus näeme ka edaspidi suurt kasvupotentsiaali, sest sealne noor turg annab meile võimaluse olla digitaalsete tellimuste kasvu peamine eestvedaja,“ märkis Rüütsalu.

Kontsern loeb digitellimuseks ainult tellimusi, mille väärtus on suurem kui 1 euro ühes kalendrikuus, ning mis on eraldiseisvalt arveldatud ja on igal ajal eraldi lõpetatavad.

  • Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 15% (II kvartalis 5%, I poolaastas 13%), ulatudes 96 855-ni.

  • 50%-liselt Ekspress Grupile kuuluva ASi Õhtuleht Kirjastus digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 10% (II kvartalis 2%, I poolaastas 9%), ulatudes 24 477-ni.

  • Geenius Meedia OÜ digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 40% (II kvartalis 4%, I poolaastas 13%), ulatudes 6 323-ni.

  • Lätis kasvas Delfi A/S-i digitaalsete tellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 65% (II kvartalis 27%, I poolaastas 55%), ulatudes 21 851-ni.

  • Leedus kasvas Delfi digitellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 48% (II kvartalis 20%, I poolaastas 38%), ulatudes 25 873-ni.

Delfi Ärileht kuulub Ekspress Gruppi.