Aigro sõnul sai firma alguse juba eelmisest majanduskriisist ning sellist keskkonda võib tegelikult nimetada kriisiaja mudeliks. „Meie ärimudelis on tuul purjedes siis, kui teenusepakkujatel on vaja kliente ja tarbijatel on vaja säästa, mis iseloomustab ka hästi praegu toimuvat,“ rääkis Aigro.

Kui koroonaajal registreeriti 2,5 miljoni euro suurune vahenduskäive, siis sel aastal liigutakse juba 5 miljoni tempos. Täna ettevõttel praktiliselt puuduvad täna ka konkrurendid, sest firmale kuulub 94% turuosa.

Kõige populaarsemad pakkumised on seotud söömise ja lõõgastumisega ning koostööpartnereid valitakse väga hoolikalt. Kümnest päringu tegijast jääb ukse taha üheksa, sest enamik teenusepakkujaid näeb platvormi kui müügikanalit ehk firma poole pöördutakse kui puuduvad täishinnaga toodete ostjad. Seejärel pöörduvad taolised firmad Chilli poole ning üritavad soodsalt oma pakkumise platvormile üles panna, kuid Aigro sõnul nähakse sellised ettepanekud kohe läbi ja koostööd vastu ei võeta.

Ettevõtte juht rõhutab, et tegemist on turundusplatvormiga ning kui firma saab tänu neile kliendi, ei ole see Chilli ülesanne ka klienti firma jaoks säilitada.

Samuti on muutunud Aigro sõnul ka teenusepakkujate suhtumine vautšeritesse: kui algusaastatel vaadati vautšeriga saabuvaid kliente kui „talongijukusid“, siis nüüd on ettevõtted kampaaniamudeli eesmärgist paremini aru saanud.

Loe lähemalt Geeniusest.