Käivet arvestatakse vaid jätkuvate äride lõikes ehk võttes arvesse Eesti ja Suurbritannia ärisid. „Hea meel on näha, et meie mõlemad tootmisüksused Eestis ja Suurbritannias on suutnud märkimisväärselt käivet kasvatada nii viimases kvartalis kui kogu aasta vaates. Käibekasv on tulnud nii läbi hinnatõusu kui uute klientide lisandumise,“ sõnas PRFoodsi juht Indrek Kasela börsiteates.

Erinevalt tavapärasest praktikast kestab PRFoodsi majandusaasta juulist juunini. Esialgsetel andmetel ulatus PRFoodsi müügitulu 2022/23 majandusaastal 19,2 miljoni euroni, mis on 6,6% langus. Samas kui arvestada vaid jätkuvaid ärisid, oli müügitulu 19,1 miljonit eurot ning aastane kasv oli seega 30,2%.

Kasela lisas, et tooraine kõrge hind ja volatiilsus on jätkuvalt suur teema. „2024. aastast alustame taas täiemahulist müüki Soomes, tingituna konkurentsipiirangu lõppemisest. Soome oli ajalooliselt meie suurim turg ning 2024. aastal ootame märkimisväärset käibe kasvu sealt. Oleme täna oluliselt väiksem ettevõte, nii käibelt kui tehaste arvult, kuid samas oleme saavutanud märkimisväärselt parema efektiivsuse.“

Tingituna suurest kahjumist Soomes müüs PRFoods eelmisel aastal sealse üksuse ning vähendamaks laenukoormust väljus ettevõte mullu ka kasumiga Rootsi ärist.