Coca-Cola järgib konkurendi PepsiCo eeskuju, kes teatas veebruaris, et ei tõsta hindu rohkem kui tavapäraselt jookide hindu neljandas kvartalis. Nii Coca-Cola kui PepsiCo on teatanud tugevast müügikasvust tänu kõrgematele hindadele, kuid tarbijate nõudlus on nõrgenenud. Coca-Cola hinnad tõusid teises kvartalis 10% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

Kliendid USAs ja Euroopas lähevad üle erimärgistatud pudeliveele ja mahladele, ütles Coca Cola tegevjuht James Quincey kolmapäeval. Ettevõte teatas, et USA-s vähenes teises kvartalis karbimaht 1%. „Kogu sektoris on tarbijad üha enam teadlikud kuludest. Nad otsivad väärtust ja varuvad müügilolevaid tooteid,“ lisas Quincey.

Coca-Cola kavatseb jätkuvalt tõsta hindu kooskõlas inflatsiooniga arenevatel turgudel, nagu näiteks Ladina-Ameerika.

Pepsi nõudlus on vähenenud veelgi järsemalt. Frito-Lay omanik teatas, et Põhja-Ameerika jookide maht vähenes teises kvartalis 4,5%. Quaker Foods North America üksuse maht langes 5%.

Coca-Cola aktsia langes hommikuse kauplemise ajal vähem kui 1%, hoolimata sellest, et ettevõte tõstis oma aastaprognoosi.