Sellest, et värsked ajalehed ja ajakirjad tellijateni ei jõua, on räägitud alates hetkest, mil Express Post lõpetas tegevuse ning kandepiirkondades võttis töö üle Omniva. Ettevõttele tähendas see aga uue süsteemi väljatöötamist.

„Ma kõigepealt vabandan siiralt kõikide lehetellijate ees just seetõttu, et meil ei ole õnnestunud varahommikust kannet oodatud kvaliteediga turule tuua,“ ütles Omniva Eesti juht Kristi Unt.

Näiteks on Maaleht, millel on üks suuremaid tiraaže, pärast Omniva ja Express Posti liitumist saanud hulga tellijate järelepärimisi.

„Ega ei möödu päeva, kus keegi ei helistaks, ei kirjutaks, või seltskonda, kus ei käiks ja kus keegi ei kurdaks, et ta pole lehte saanud. Selles suhtes pärast Omniva ülevõtmist on olnud väga keerulised ajad,“ ütles Maalehe peatoimetaja Hindrek Riikoja.

Liitumisest alates on Maaleht ka omajagu tellijaid kaotanud.

Peamine põhjus, miks Omniva paberlehti laiali kanda ei jõua, on töötajate puuduses ja uute töötajate väheses vilumuses. Kuigi värbamisega alustas ettevõte juba veebruaris, on postiljone siiani mitukümmend puudu.

„Muutsime tööletulemise tasu, vaatasime üle ka selle, et kui inimesed tulevad kaugemast piirkonnast, kuidas me saaks toetada, kui transport ei käi,“ ütles Unt.

Ettevõtte juhi sõnul on olukord paranemas.

Loe pikemalt ERR-ist!