Turundaja ja ettevõtjana võib vaid imetleda Matteli juhtimis- ja turundusotsuseid, mis on võimalikuks teinud sellise aastakümnete pikkuse edulaine. Barbie on ehe näide, et toode võib olla rohkem kui müügiartikkel, sest tema mõju sotsiaalse sümbolina ulatub kaugemale vaid mänguasjaks olemisest. Barbie bränd on suutnud ajaga kaasas käia ja kohandada end erinevatele sihtrühmadele, pakkudes laia valikut nukke erinevates rassides, elukutsetes ja moestiilides.

See mitmekülgsus on võimaldanud tootel püsida populaarsena mitme põlvkonna vältel. Kohandumine ei ole vaid Matteli kasumi teenimise eesmärk, vaid nende missioon ja põhiväärtus, sest Barbie bränd on pühendunud ka sotsiaalsele vastutusele ja mitmekesisuse edendamisele. Meil, teistel turundajatel ja ettevõtjatel, on siinkohal kasulik ainult õppida.