Vahur Ausmees on omandanud merenduse ja laevajuhtimise erialase hariduse Peterburi Mereakadeemias 1993. aastal ja töötanud kaptenina erinevatel Estline’i ja Tallinki laevadel nii Soome kui ka Rootsi liinidel. Muu hulgas on ta olnud Tallinki uusima laeva MyStar üks kaptenistest.

Aastatel 2012-2021 töötas Ausmees Tallink Grupi personali- ja arendusdirektorina. Alates 2020. aastast on ta Eesti Laevaomanike Liidu juhatuse esimees.

„Usun, et Vahuri pikaaegsed ja mitmekülgsed kogemused konkurentsitihedas laevandusvaldkonnas nii kapteni kui ka personali- ja arendusdirektorina aitavad TS Shippingut muuta veelgi edukamaks hooajavälistes offshore projektides ning tõsta atraktiivsust tööandajana,“ sõnas Tallinna Sadama juhatuse esimees Valdo Kalm uue juhi kohta.

Vahur Ausmees on laevakapten olnud juba pikka aega. Pilt aastast 2004, mil liinile tuli parvlaev Victoria I.

TS Shippingu pikaajaline juhatuse esimees Ülo Eero lahkus omal soovil ettevõttest 5. juulil 2023. Tallinna Sadam märkis pressiteates, et Eero on andnud märkimisväärse panuse ettevõtte ülesehitamisel ja juhtimisel alates selle loomisest 2012. aastal. TS Shippingu juhatuse liikmena jätkab Damir Utorov, kes vastutab Botnica offshore projektide eest.

Tallinna Sadamale kuulub üks Läänemere suurimaid kauba- ja reisisadamate komplekse, mida läbib aastas keskmiselt 10 miljonit reisijat ja 20 miljonit tonni kaupa.

Lisaks reisijate ja kaubavedude teenindamisele tegutseb ettevõte laevanduse ärivaldkonnas läbi oma tütarettevõtete – OÜ TS Laevad korraldab parvlaevaühendust Eesti mandri ja suursaarte vahel ning OÜ TS Shipping osutab multifunktsionaalse jäämurdjaga Botnica jäämurde ja konstruktsioonilaeva teenust Eestis ja offshore projektides.

Alates 2018. aastast on Botnical prahileping Baffinland Iron Mines Corporationiga Põhja-Kanada arktilistes vetes, assisteerimaks Panamax tüüpi kaubalaevu jääs rauamaagi ekspordil Milne Inlet sadamast avamerele. Sel aastal algab prahiperiood Kanadas septembris ja kestab minimaalselt 60 päeva.

Alates juuni keskpaigast oli Botnica abiks ka Norra energiafirmale Equinor, osutades abilaevateenuseid operatiivsetele avamere tuuleparkidele Ühendkuningriigis. Projekti tehniliste muudatuste tõttu lõppes prahtimisleping oodatust varem, 3. juulil.

Vastavalt Transpordiametiga sõlmitud lepingule osutab Botnica 20. detsembrist kuni 20. aprillini jäämurdeteenuseid Eesti rannikuvetes.