Fudy ühe asutaja Viljam Põdra sõnul on Fudy soovinud algusest peale olla restoranide jaoks suurem partner kui lihtsalt vahendustasude korjaja. „Mõistliku tasuga kullerdamise teenus oli esimene samm. Meie järgmiseks ärivertikaaliks on QR-koodi lahendus, mis aitab restoranis kohapeal tellimise kiiremaks teha ning operatiivset poolt efektiivsemalt juhtida. Eestis oleme sellega kiiret edu saavutamas ja restoranid ühinevad igal nädalal, seega oli loogiline kasvamiseks lähiriikidesse liikuda,“ selgitas Soome laienemist Põdra.

Esimeseks restoraniks, mis Helsinkis Fudy QR-koodi lahenduse kasutusele võttis, oli Jaapani kööki pakkuv Tokumaru. Eestis armastatud restoranide keti omaniku Daigo Takagi sõnul oli Fudy lahenduse Soomes kasutusele võtmine nende jaoks vaid aja küsimus. „QR-koodi süsteem teeb tellimisprotsessi kliendile sujuvamaks ja lihtsamaks, aitab vältida järjekordi ning võimaldab toidu eest kohe ka maksta. Ära jääb telefonimäng mitme inimese vahel ja info liigub kõige optimaalsemat rada pidi otse kööki. Nii saab teenindaja saalis süvenenumat ning meeldivamat kliendikogemust pakkuda,“ selgitas lahenduse tarvilikkust Takagi. „Oleme QR-koodi süsteemi sisse seadnud kõikidesse oma söögikohtadesse, kuid alati jääb alles ka võimalus oma toidud vanal viisil ehk teenindaja vahendusel tellida.“

Lisaks Tokumarule on Fudy lahedus kasutusel veel Helsinkis MissBowlis ning liituvate restoranide nimekiri täieneb jooksvalt. Viljam Põdra sõnul on huvitav näha ka seda, kuidas põhjanaabrid uudsesse süsteemi suhtuvad. „Üllatuslikult olid eestlased alguses veidi pelglikud.“ Kui välismaal on QR-koodi kaudu menüüde avamine juba tavaline, kuna koroona ajal võeti see laialdaselt kasutusele, siis Eestis näis koodi kaudu tellimine esialgu võõras. „Kui aga korra julgetakse proovida, siis kogetakse ise, kui lihtne tegelikult kõik on ja kui kiiresti tellimuse esitatud saab,“ sõnas Põdra.

Fudy QR-koodi lahendus Dine-in Order & Pay on eelkõige restoranidele mõeldud tööriist, mis muudab kohapeal süües tellimise tegemise kiiremaks. Klient skännib laua peal olevat koodi, valib avanenud menüüst toidu ja joogi ning maksab. Edasi liigub tellimus kööki ning teenindaja saab hakata joogitellimusega tegelema. Maksta saab lahenduses nii pangalingi kui ka Google Pay ja Apple Pay kaudu, samuti saab telefonis jootraha jätta.

Fudy on Eesti kapitalil põhinev food tech ettevõte, mis pakub restoranidele toidu kohaleveo teenust ja kohapealsete tellimuste haldamise ning automatiseerimise lahendust. Tänaseks on liitunud üle 600 restorani. Selle suuromanikeks on ettevõtete kaudu Margus Linnamäe ja Ivar Vendelin.