Fjordmail Technologiesi tegevjuht Håvard Langmoen kinnitab, et kõik Online.ee-ga seotud kliendimured jõuavad ettevõtteni läbi tugikanalite ning kõigi muredega tegeleb ettevõtte Eesti klienditeenindus.

„Oleme teadlikud, et Online.ee uuele platvormile üleminekuga seoses on tekkinud erinevaid küsimusi ja tehnilisi muresid, näiteks nagu meilikontole sisselogimine või kontole pääsemine erinevatest seadmetest. Samuti saame kinnitada, et me ei ole teadlikult piiranud klientide juurdepääsu oma kontodele. Teame, kui olulised on meie kasutajate jaoks e-posti kontod ning teeme kõik endast oleneva, et kõik kliendid saaksid nendele juurdepääsu. Vabandame siiralt klientide ees võimalike ebamugavuste pärast,“ ütles Langmoen.

Langmoeni sõnul on ettevõttel Eestis spetsiaalne klienditoe meeskond, kellega saab ühendust e-posti teel support@online.ee või veebilehe online.ee kaudu.

Kuvatõmmis uuelt, kujundust muutnud online.ee lehelt.

„Kuigi tuhanded kliendid on juba abi saanud, on iga uus sisselogimisprobleemiga juhtum liiast. Töötame üheaegselt nii struktuursete lahenduste kui üksikjuhtumite kallal. Mõistame täielikult klientide pettumust ja loodame kõik küsimused kiiresti lahendada. Täname kõiki kliente kannatlikkuse ja mõistmise eest sel hektilisel perioodil,“ lisas Langmoen.

Fjordmail Technologies on Norra spetsialiseerunud meiliteenuse pakkuja, millel on 13 unikaalset ja kohalikku meilibrändi Euroopas, USA-s ja Lõuna-Aafrikas. Fjordmail Technologiesil on kõigi kaubamärkide jaoks loodud kohalikud tugimeeskonnad, et pakkuda kõikidele klientidele kiiret ja positiivset tugikogemust. Ettevõtte eesmärk on pakkuda oma klientidele esmaklassilist e-posti teenust.