Tarbijakaitsele esitatud avalduse kohaselt pidi Implanttihoito Hambaravi OÜ patsiendile paigaldama 12 hambakrooni. Esimese kolme visiidi jooksul paigaldati ajutised kroonid, mis olid vajalikud tulevikus püsivate kroonide paigaldamiseks. Patsient maksis ette 2270 eurot.

Neljandale visiidile saabudes öeldi patsiendile, et talle ei saa teenust osutada – kuna labori uksed on lukus, siis ei ole võimalik püsivaid kroone paigaldada. Lepiti kokku uus aeg, mille kliinik hiljem SMS-i teel tühistas.

Patsient püüdis kliinikule korduvalt helistada, kuid tulemuseta. Samuti avastas ta, et temaga tegelenud hambaarst ei tööta enam seal. Kuna ajutised kroonid hakkasid lagunema, lasi patsient püsivad kroonid paigaldada teises kliinikus.

Ei pea maksma saamata jäänud teenuse eest

Seejärel esitas patsient avalduse tarbijavaidluste komisjonile, et saada tagasi 2270 eurot, kuna teenust ta ei saanud. Kliinik lubas hiljem telefoni teel, et tasub patsiendile osamaksetena 1721 eurot, kuid ühtegi makset patsiendi kontole ei laekunud.

Kliinik ei vastanud tarbijakaitse kirjadele ega kõnedele.

Tarbijakaitse komisjon otsustas, et kliinik peab patsiendile tagastama 2270 eurot – inimesel ei ole kohustust maksta teenuse eest, mida talle ei osutatud.

Implanttihoito Hambaravi OÜ asutati 1992. aastal. Ettevõttel on 2022. majandusaasta aruanne esitamata, samuti ollakse maksuametile 2772 eurot võlgu.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena