TextMagic Grupi müügitulu kasvas 2023. aasta esimesel poolaastal 6% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Väikese müügitulu kasvu kõrval on oluliselt vähenenud aruandeperioodi (01.01.2023-30.06.2023) kasum. Kui 2022. aasta sama perioodi kasum oli 1,319 miljonit, siis tänavu sama perioodi kasum on hoopis 805 tuhat.

Aruandest on näha märgatavat tööjõukulude kasvu. 2022. aastal olid ettevõtte tööjõukulud 2,407 miljonit, ent 2023. aastal 4,123 miljonit.

Ettevõte kirjeldab ka teates, et nende SMS platvormi müügitulu kasvutempo on käesoleval aastal oluliselt aeglustunud, mille on põhjustanud erinevate tegurite kooslus.

„Põhiturul USA-s on toimunud olulised muudatused SMS-regulatsioonides, mille tõttu on SMS-kampaaniatele rakendunud piirangud. Covid-pandeemia kõrgperioodil suurenenud nõudlus on tänaseks lõppenud,“ kirjutatakse teates.

Samas ütleb ettevõte, et Touchpoint klienditeeninduse platvormi arendus valmib vastavalt ajakavale ja toode lansseeritakse 2023. a neljandas kvartalis. Sellest tulenevalt oleme tegelenud proaktiivselt turundustegevusega. „Esimesel poolaastal on pööratud palju tähelepanu tehisintellekti (AI) tehnoloogiate integreerimisele. 2023. aasta kolmandas kvartalis piloteerime Grupi siseselt Touchpoint klienditoe moodulid, mis tähistab olulist sammu meie tootearenduses,“ ütlevad nad.

Teises kvartalis leidis aset oluline samm TextMagic-u strateegias arendada, osta ja hallata äriklientidele suunatud tarkvaralahendusi. 1. juunil 2023. a omandati veebilehtede ja e-kaubanduse haldamise platvorm Voog 1,1 miljoni euroga. Ülevõtmise käigus osteti 16 aktsionärilt 100% Edicy OÜ aktsiatest.