„Esimene aasta täiesti muutunud ettevõttena on lõppenud mõningase eduga. PRFoods saavutas taas kasumlikkuse hoolimata väga suurest käibe vähenemisest,“ kommenteeris tulemusi aruandes firma juht Indrek Kasela. „Elame huvitaval ajal, ning suures osas majandussektorites, ehk neis, mida riik ei subsideeri või kaitse, vahetub üks väljakutse teise vastu.“

Erinevalt tavapärasest praktikast kestab PRFoodsi majandusaasta juulist juunini. Juunis lõppenud 2022/23 majandusaasta kokkuvõtteks ulatus kalafirma müügitulu auditeerimata andmetel 19,6 miljoni euroni, mis oli poole väiksem kui aasta varem (42,1 miljonit eurot). Müügitulu langus tulenes eelkõige Soome turult lahkumisest. Alles jäänud Suurbritannia turul langes müügitulu 4% (14,3 miljoni euroni) ning Eesti turul 2% (5,2 miljoni euroni).