Tegemist oli ulatusliku projektiga, millele andis aluse LHV Banki pangalitsentsi saamine mai alguses ning hiljuti saadud luba Ühendkuningriigi kohtult äritegevuse üleviimiseks. Sellega liigutati Ühendkuningriigi äriga seotud klientide naelamaksete teenindamine senisest filiaalist üle uude panka. Samuti läksid LHV Banki üle liidestused naelamaksete süsteemidega ja naelamaksete teenindamisega seotud lepingud.

„Äri üleviimise ettevalmistus on kestnud üle pooleteise aasta. Kogu projekt on olnud äärmiselt mahukas nii juriidilisest kui ka IT arenduse ja -halduse poolest. Oleme pooleteise aastaga ehitanud üles sisuliselt täiesti uue pangasüsteemi. Täna said uuele süsteemile viidud üle ka kliendid koos nende andmetega. Tegemist on kõige kaasaegsema pangasüsteemiga, mis annab meile tehnoloogilise eelise edaspidiseks veel pikaks ajaks,“ kommenteeris LHV Banki tegevjuht Erki Kilu.

„Uue süsteemi puhul tegime senisest enam koostööd väliste teenusepakkujatega, viisime kõik süsteemid pilvelahendusele ja muutsime ümber meie enda arendusmeeskondade tööd. Panga tuumsüsteemi võtsime Tuumalt, maksete monitoorimise süsteemi Salvelt ning kliendihaldussüsteemi Salesforce’ilt. Selle aja jooksul oleme loonud ka arvestatava suurusega täiendava arendusmeeskonna Ühendkuningriigis,“ lisas Kilu.

Finantsvahendajatest klientide jaoks tähendab muudatus, et naelamaksetega seotud teeninduskanalid on eilsest muutunud. Euromakseid teevad kliendid sarnaselt varasemale, kuna need liiguvad endiselt LHV Panga kaudu.

LHV Bank on LHV Groupi kuuluv litsentseeritud pank, mis kuulub Ühendkuningriigi finantsjärelevalve alla. Lisaks uuele pangasüsteemile teeb ettevõte ettevalmistusi uue laenusüsteemi kasutuselevõtuks ning hoiuste kaasamisega alustamiseks.