Lisaks Eestile koondab Eurora müügitiimid USAs ja Suurbritannias, et väiksemas koosseisus keskenduda ettevõtte tootearendusele ja müügile Aasias ning Ladina-Ameerikas.

„Koondamiste eesmärk on ettevõttele täpsema fookuse seadmine ja kulubaasi vähendamine, et järgmisel aastal kasumisse jõuda,“ põhjendas Eurora juhatuse liige Kaie Hansson. „Seame müügifookuse kliendile lähemale Aasia turgudel. Uue turuna näeme suurt potentsiaali ka Ladina-Ameerikas.“

Eurora on kaasanud olemasolevatelt investoritelt lisaraha. „Meie kliendibaas on tugev ja kasvab, ent peame oma kulusid vähendama, et olla pikemas vaates jätkusuutlik. Seetõttu tuli võtta vastu otsus töötajate koondamiseks,“ ütles Kaie Hansson. Pärast koondamisi jätkab Eurora grupis 93 töötajat.

Eurora grupi käive 2021. aastal oli 5 miljonit ja 2022. aastal 20 miljonit eurot.

Eurora B2B platvorm muudab piiriülese kaubanduse maksud, nõuetele vastavuse kontrolli ja muud tolliteenused automaatseks. API integreerimise teel määratakse toodetele õige harmoneeritud süsteemi (HS) koodi, arvutatakse välja täpsed käibe- ja tollimaksu summad ning luuakse ELi tolli- ja teiste maksude deklareerimise jaoks elektroonilisi deklaratsioone. Ettevõttel on üle 300 kliendi, muuhulgas maailma juhtivad pakiveoettevõted DPDgroup ja SkyNet ning globaalne e-kaubanduse platvorm Wish.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid