Terminali kommunikatsioonijuht Gerli Pärnpuu sõnas, et rekordilisel hinnaalandusel oli kindel sõnum ja eesmärk viia see vedelkütuste tarbijateni üle Eesti. „Sellised agressiivsed hinnaalandused võiksid olla tavapärased ja parimal juhul oleks kütustel püsivalt soodsam jaehind. Rekordiline hinnaalandus andis meile võimaluse öelda ja juhtida tähelepanu, miks see nii ei ole,“ lisas Pärnpuu. Ta märkis, et tarbija on tajunud erakordset hinnaalanduste passiivsust ja vajab selgitust.

„Võib arvata, et rekordiline alandus toob ka rekordilised müügitulemused, kuid välja toodud probleemkoht on tõsiasi, et see ei olnud teenimiskoht,“ tõdes ettevõtte kommunikatsioonijuht. Siiski lisandus tuhandeid uusi kliente, kuid see polnud Terminali eesmärk. „Meie kindel siht on saavutada kütuseturul taaskord aus konkurents, mis ei tohiks olla ju palju palutud.“

Pärnpuu tõi välja, et ettevõtte suurem väljakutse on toimetada pikaajaliselt turuolukorras, kus puudub aus konkurents ja võrdsed tingimused turuosaliste suhtes. „Reedese päeva võtab meie jaoks kokku ütlemine „üks silm naeris ja teine nuttis“ – kuna kogus oli eeldatust suurem, siis paraku ka kahjum oli suurem,“ märkis Pärnpuu reedese kampaania kohta

Lisaks Terminalile langetasid reedel kütuste hindu ka Circle K, Alexela ja Olerex. Neste ei läinud kampaaniaga kaasa. „Meie reedesed müügid olid tavapärased ja olulist mõju niinimetatud protestikampaania meie müükidele ei avaldanud,“ ütles Neste turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste.