Juuli lõpus kirjutas Ärileht sellest, kuidas veebikaubamaja Shoppa ei saada klientidele õigeaegselt kaupa ära ja viivitab raha tagastamisega. „Sama jama, kaupa pole ja raha ka ei tagastata. Ma ei mõista, kui sellel ettevõttel on nii palju jamasid, kuidas nad pole veel TTJA mustas nimekirjas,“ kirjutas toona pettunud klient sotsiaalmeedias.

Mure veebikaubamajaga pole aga tänaseni möödas. Veel mõned päevad tagasi rääkis Delfi lugeja loo, kuidas tellis netipoest laadimisjuhtme. Pakk pidi temani jõudma juba juuni lõpus, kuid ei midagi. Pöördudes sai temagi vastuseks vabanduse ja uue tarneaja - 27.07.23. Ta nõustus ootamisega, kuid kui kuupäev taas kätte jõudis, polnud laadimisjuhtmest jätkuvalt midagi kuulda. Soovides ostust taganeda lubati talle 14 tööpäeva jooksul raha tagasi kanda. „Nüüd juba üle kuu aja ootan raha tagasi ja kirjadele ja kõnedele enam ei vastata,“ jutustas ta.