Top Employeri sertifikaat on suure töö tulemus

Top Employeri sertifikaadi pälvivad ettevõtted, kes asetavad oma äritegevuse keskmesse töötajad ning loovad nende jaoks töötajasõbraliku keskkonna. Sertifikaati väljastab rahvusvaheline Top Employer Institute, kes hindab programmis osalevaid ettevõtteid ulatusliku personalivaldkonna uuringu põhjal, mille teemade hulka kuuluvad muu hulgas töökeskkond, värbamisstrateegiad, karjäärivõimalused, mitmekesisus, võrdsus, kaasamine ja heaolu.

Kuigi Lidl Eestil õnnestus oma esimesel osalemise aastal kohe saada sertifikaat, siis lihtne see protsess kohe kindlasti polnud. „See nõudis suurt tööd ja teadlikku tegutsemist kogu meie meeskonna poolt,“ selgitab Lidl Eesti ja Läti personalidirektor Liina Kippasto. Suur töö tasub ennast aga kuhjaga ära, sest sertifikaat annab nii praegustele kui ka tulevastele potentsiaalsetele töötajatele väga positiivse signaali. „Meie eesmärk on olla oma valdkonna parim tööandja ja soov saada sertifitseeritud kui Top Employer oli meil tegelikult alates sellest hetkest, kui alustasime personaliprotsesside ülesehitamist. Kuna tahame olla eelistatud tööandja nii praegustele kui ka potentsiaalsetele töötajatele, oleme valmis selle nimel ka pingutama,“ lisab Kippasto.

Mitte ainult poetöötajad

Kui mõelda karjääri peale Lidlis, tekib suuremale osale meist ilmselt esimese asjana pähe pilt poetöötajatest. Viimased moodustavad küll suure ja väga olulise osa Lidlist, kuid tegelikult on meeskond palju suurem.

Kaks suuremat osakonda on näiteks müügi- ja ostuosakond. Müügiosakond koosneb küll poes töötavatest inimestest (poetöötajad, vahetusevanemad, asetäitjad, poejuhid, piirkonnajuhid), aga ka meeskonnast kontoris, kes töötab igapäevaselt selle nimel, et esimestel oleks võimalikult hea oma tööd teha ja et kõik protsessid toimiksid sujuvalt. Ostuosakond vastutab poes müügil oleva kauba ja selle kvaliteedi eest ning tegeleb parima toodete valiku tagamisega Lidli poodides. Lisaks korraldab ostuosakond kampaaniaid. Ostuosakonda kuulub ka turundus, kes tegeleb muu hulgas kampaaniate disainidega, haldab sotsiaalmeediat ja ka Lidli veebilehte ning annab välja iganädalast kliendilehte.

„See ei pruugi välja paista kliendile, kes poodi külastab, aga meie poed toimivad tänu suurele meeskonnale, kes igapäevaselt klientide ja töötajate heaolu nimel töötavad,“ võtab Kippasto asja kokku.

Töötajate tervis ja heaolu on esikohal

Lidl Eesti pakub oma töötajatele muljetavaldavat hüvede paketti. Lidli töötajad saavad endale muu hulgas näiteks sporditoetuse, täiendava tervisekindlustuse, mis sisaldab näiteks prillitoetust, hambaravi ja võimaldab käia eriarstide vastuvõttudel, usaldusisiku, kes toetab ja abistab nii töö kui ka eraeluga seotud probleemide korral. Ettevõte korraldab ka vahvaid ühisüritusi ja koolitusi. Veel on Lidlis sisse seatud töötajate tugiprogramm, kuhu töötajad ja nende perekonnaliikmed saavad anonüümselt mistahes probleemiga pöörduda. Olgu selleks suhte-, finants- või juriidiline mure, abi ja tuge saab igaüks. „Oma heaolupaketi oleme teadlikult loonud nii, et see toetaks töötaja heaolu võimalikult laiapõhjaliselt,“ seletab Kippasto.

Eriti uhke on Lidl kahe asja üle. Esiteks: Lidl tasustab haigushüvitist alates teisest päevast. Ehk kui muidu on haigestumise korral kolm esimest päeva tasustamata, siis Lidli töötajatel on tasustamata ainult üks päev, sest juba teisest päevast maksavad nad haigushüvitist. Teiseks: Lidl on oma sektoris kõige parem töötasu maksja. Niisiis võib rahumeeli täie kindlusega öelda, et Lidlis on hea töötada!

Jaga
Kommentaarid