„Me mõistame, kui ei suuda käsi eemal hoida. Pakkumine on ju sedavõrd ahvatlev. PS Tegu on puuderdamata kinnastega. Soovi korral võib kindaid puuderdada kasvõi tualettruumis,“ reklaab Pakendikeskus oma Facebooki lehel siniseid puuderdamata nitriilkindaid.
Pakendikeskus on varemgi oma tabavate reklaampostitustega tarbijatele palju rõõmu pakkunud. Augusti lõpus keeras Pakendikeskus reklaamiks peaminister Kaja Kallase abikaasaga seotud skandaali.
Märtsis küsis Ärileht Pakendikeskuselt, kes on nende geniaalsete postituste taga. Pakendikeskuse turundusjuht Annika Sillaots sõnas toona, et traditsioonilist turundusosakonda, kus töötavad digiturundaja, disainerid jt, neil ei ole. „Teeme turundust omal käel, aga meil on väga tugev partner reklaamiagentuuri Tabasco näol. See loob võimaluse, et kui tekib hea mõte, saame kiire copy ja operatiivselt eetrisse,“ räägib ta.
„Meie kommunikatsioonis on balansseeritud aktuaalsed teemad emotsionaalse humoorika lähenemise ja originaalsete loovlahendustega,“ selgitab Sillaots ja lisab, et nn newshacking ei ole nende sotsiaalmeedias iseenesest midagi uut.
Sillaotsa sõnul peab sõnum kindlasti kõnetama võimalikult laia sihtrühma, siis levivad reklaamid ka orgaaniliselt hästi. „Huumoriprisma käib asja juurde. Kindlasti ei jäta meie reklaamid kedagi külmaks ja on ka neid, kellele kõik teemakäsitlused ei sobi,“ ütleb ta.
Pakendikeskus puudutab aeg-ajalt sotsiaalset närvi ja see töötab. „Saavutame tähelepanu ning see on aidanud [kaasa] brändi tuntuse tõstmisele. Julge ja originaalse lähenemisega eristume paljudest teistest brändidest,“ selgitab Sillaotsa, kuidas teistest eristuda. Ta toob välja, et Pakendikeskuse viimast videoklippi on vaadatud YouTube’is 200 000 korda ja viimane sotsiaalmeediapostitus jõudis päevaga orgaaniliselt 41 750 inimeseni.