Balcia kaubamärk kuulub 30-aastase kindlustuskogemusega Baltimaade kapitalil põhinevale ettevõttele, nii et Eesti turg pole kindlustuspakkujale uus. Eesti kohaliku filiaali filiaali avamise eesmärk on pakkuda kliendile mugavaid tehnoloogial põhinevaid lahendusi ja murda müüti, et kindlustusteenus on ainult pankade ning liisingute jaoks loodud raharaiskamine. „Balcia toob kindlustusturule uue lähenemise: meie tooted on loodud inimeste unistuste täitmiseks ja soovime saada osaks Eesti inimeste elust. Innovatsioon, loomingulisus, huumor ja positiivsus on meie DNAs,“ kirjeldab ettevõtte juht Denis Nikolajev.

Ta lisab, et Balciale on omane tegutseda ruttu ja viia kõik head ideed oma professionaalsete koostööpartnerite abil kohe ka ellu. Näiteks pakub Balcia kindlustust ekstreemsetel spordialadel võistlevatele inimestele, samuti on neil olemas lastele suunatud kindlustus, mille kaitse kehtib ka sporditreeningute ja võistluste ajal. Lisaks sisaldab see vastutuskindlustust, kui näiteks noor peaks trennis kellelegi tõukeratta või rulaga otsa sõitma.

„Meie soov on osaleda aktiivselt kõigi Eesti inimeste elus, ka selliste, kellel on pöörased ideed minna näiteks põhjapooluse ekspeditsioonile, harrastada võitlussporti ja tänavaspordialasid või osaleda ekstreemspordivõistlusel Simple Session. Maailm on viimastel aastatel palju muutunud ja spordialad muutuvad koos maailmaga. Kindlustusturul on aeg järele jõuda!“ ütleb Nikolajev. „Tahame pakkuda kindlustust, mis järgib sinu elustiili! Lahendame tehnoloogia abil kindlustusprobleeme, näiteks meie autokindlustust saab panna pausile, kui talverehvid on vahetamata ja on näha, et te ei kasuta sõidukit mitu nädalat. Kindlustus peab olema vajadus- ja kasutuspõhine.“

Tema sõnul sobib Balcia nii oma olemuselt kui ka vaadetelt Eesti inimestega suurepäraselt. „Eesti on digiriik, Balcia on paberivaba ettevõtte, millel pole isegi kontoris printerit. Oleme säästlikud, keskkonnahoidlikud, paindlikud ja mõtleme suurelt!“

Oodatud on värskete ja julgete ideedega inimesed!

Selleks, et pakkuda veel rohkem eripalgelisi kindlustustooteid, vajab Balcia tugevat ja motiveeritud meeskonda. „Meil on super hea sisekliima ja väga lahe tiim, aga me ei jõua kõike ise ära teha ning vajame värskete ideedega uusi töötajaid. Oodatud on kõik kindlustustaustaga inimesed ja näeme lisaks suurt potentsiaali Z-generatsiooni noorte talentide seas, kelle teadmisi ja ideid soovime kasutada, et tuua kindlustus märkamatult meie kõigi igapäevaellu. Kindlustus peaks olema elu loomulik osa, mitte raske kohustus.“

Ja et omakorda motiveerida oma meeskonda, on Balcial popp ja noortepärane kontor Ülemiste Citys, ettevõte pakub lisaks ravikindlustusele ning sporditoetusele ka sisemisi võistluseid, töötegemiseks parimat tehnoloogiat ja paindlikkust soovi korral kodukontoris tööd teha. „Oluline on keskenduda töötulemusele, mitte sellele, kuidas ja mis asendis sinna jõutakse. Ja kui töötaja tuleb hea ideega, viime selle kindlasti ellu. Oleme kiired ja armastame väljakutseid. Kui seni on kindlustusettevõtte ja -toodete turuletulek võtnud aasta-kaks, siis meie lansseerisime esimese kahe kuuga nii ettevõtte kui ka esimesed 7–8 toodet,“ räägib Nikolajev. „Meile meeldib oma ettevõtet määratleda klientide järgi – teie määrate reeglid ja meie mängime nende järgi.“

Uutele töötajatele pakutakse põhjalikku väljaõpet ja ebaharilikku motivatsioonisüsteemi, kus töötaja ise ütleb oma eesmärgid ning viib need ise ellu. Kui ülesanne täidetud, saab ta loomulikult vastavalt ka premeeritud. Ehk kui töötaja on valmis panustama, ei jää see kunagi märkamata, ja kui töötaja saab hakkama millegi suurega, on Balcia valmis seda jagama kogu maailmaga. Selleks on ettevõttel näiteks nii LinkedIni, Facebooki kui ka Instagrami konto.

„Loome töökeskkonna, kuhu on uhke tulla, ja meeskonna, kuhu on uhke kuuluda!“ sõnab Nikolajev.

Just nüüd on parim võimalus liituda Balcia Insurance Eesti filiaali dünaamilise meeskonnaga, sest veel on ruumi talentidele! Külastage ettevõtte karjäärilehte, valige soovitud ametikoht ja tere tulemast!

Jaga
Kommentaarid