Hoovi on Eesti finantstehnoloogia ettevõte, mille kliendid on väikese ja keskmise suurusega ettevõtted. Hoovi pakutavate toodete hulka kuuluvad laenud, üürifaktooring, arvelduskrediit ja palju muud.

Kuna Hoovi äritegevus seisneb ettevõtete finantseerimises, siis on lepingute sõlmimine äri igapäevane osa. Esialgu toimis lepingute allkirjastamine nii, et digiallkirjastatud dokumente vahetati klientidega e-kirja teel. Kuigi see meetod toimis, nõudis see liiga palju aega ja manuaalsete sammude läbimist. Töötajad pidid failid allkirjastama ja alla laadima, need klientidele e-kirja manuses edasi saatma ning tagastatud dokumente kontrollima.

Hoovi kliendibaasi suurenedes muutus protsess veelgi keerukamaks. Kasvavate mahtudega sai selgeks, et e-kirja teel allkirjade kogumine oli üks aeganõudvamaid samme klientide onboard'imise protsessis.

Hoovi kasutab nüüd Dokobiti

Mõistes vajadust efektiivsema lähenemise järele, asus Hoovi otsima alternatiivset lahendust lepingute sõlmimiseks. Eesmärk oli leida usaldusväärne partner, kes suudaks toetada Eesti digiallkirjastamise ja identifitseerimise meetodeid (Smart-ID, Mobiil-ID ja ID-kaart). Kuna Hoovi asutajatel oli juba varasemast ajast positiivne kogemus Dokobiti lahendusega olemas, otsustati teenusepakkuja otsimise ja hinnapäringute peale mitte liialt aega kulutada. Selle asemel valiti kohe lahendus, mille puhul oldi kindel, et see vastab ettevõtte tingimustele ja ootustele.

Hoovi kasutab nüüd Dokobiti lahendusi positiivse krediidiotsuse saanud klientidega lepingute allkirjastamisel. Kuna taotluse esitamise etapis Hoovis tuvastamist ei toimu, palutakse kliendil end identifitseerida enne lepingu allkirjastamist. Hoovi sõlmib päeva jooksul mitmeid laenu-, faktooringu-, refinantseerimis- ja krediidiliinilepinguid ning seetõttu korratakse identimise ja allkirjastamise protsessi pidevalt.

Hoovi tegevjuht Karl Märka

„Lisaks üldise kliendikogemuse paranemisele on efektiivsemad protsessid aidanud suurendada ka klientide lojaalsust. Kui klient saab esimesel korral positiivse kogemuse, pöördub ta suurema tõenäosusega ka tulevikus oma rahastamisvajadusega meie poole.“

Andis võimaluse keskenduda äritegevusele

Dokobiti lahendused on aidanud Hoovil muuta klienditeekonda sujuvamaks, vähendades e-kirjade vahetamise hulka ning säästes klientide väärtuslikku aega. Kliendid saavad nüüd keskenduda rohkem oma äritegevusele, selle asemel, et finantsasutusega edasi-tagasi e-kirju saata. Lisaks üldise kliendikogemuse paranemisele on efektiivsemad protsessid aidanud suurendada ka klientide lojaalsust. Kui klient saab esimesel korral positiivse kogemuse, pöördub ta ka tulevikus suurema tõenäosusega oma rahastamisvajadusega Hoovi poole. Lisaks on Dokobiti digiallkirjastamise lahendus aidanud vähendada töökoormust ka Hoovi kliendihalduritel, kellel on nüüd rohkem aega keskenduda personaalse klienditeeninduse pakkumisele.

Kokkuvõttes on Hoovi koostöö Dokobitiga aidanud ettevõttel kaasajastada lepingute sõlmimist ja tõhustada ettevõttesiseseid protsesse, mis omakorda on oluliselt parandanud üldist klientide rahulolu.

Loe Hoovi kohta lähemalt aadressil www.hoovi.ee

Jaga
Kommentaarid