Delfi Ärilehele kirjutas lugeja, kes soovis täna kell 8 hommikul Bolti äpist taksot tellida. Tavaliselt maksab see igapäevane sõit ca 3,8 eurot, täna oli hind aga pea topelt – 7,2 eurot.

Lugeja oli vihane, sest autojuhte oli tellimise ajal tema lähedal mitmeid, seega ei peaks hind poole kallim olema. Bolt on varem öelnud, et mida vähem juhte lähedal, seda kallim hind. Ja ka vastupidi. Täna kuvas rakendus kliendile aga peaaegu premium- ehk uhkema auto hinda, tavaauto eest. Sellest jäi puudu 40 senti.

Lugeja kuvatõmmis hommikusest olukorrast

Bolti sõiduteenuse juhi Oscar Rõõmu sõnal on nende hinnastus seotud nõudlusega piirkonnas, kus takso tellitakse. „Tellimuste voog on pidev ning me näitame hinda, mis saab teile sel hetkel kõige suurema tõenäosusega juhi, arvestades piirkonnas olevat nõudlust ja juhtide arvu,“ selgitas ta.

Suurenenud nõudlust ja seetõttu ka tavapärasest kallimat hinda näitavad kategooria nime kõrval olevad üles suunavad noolekesed.

„Ekraanil kuvatavate autode hulk ei tähenda otseselt, et need juhid on uuteks sõitudeks saadaval. Kuivõrd on pildil tööpäev kell 8 hommikul, siis tuleb arvestada, et tegemist on väga populaarse kellaajaga, mil huvi sõiduteenuse kasutamise vastu on tavapärasest suurem,“ ütles Rõõm.

Ta lisas, et dünaamiline hinnastamine toimub reaalajas ja alati võib oodata hetke või kaks ja otsingut värskendada, et uut hinnapakkumist saada.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena