Tavakasutajatena me sageli ei mõtle sellele, mida kõike pank meie jaoks ära võiks teha. Kui me tele- või mobiilsideteenust vahetame kohati suisa paar korda aastas, siis pankade puhul jäädakse sageli sinna, kus vanemad kunagi ammu esimese konto avasid. See aga tähendab, et aastaid tagasi valitud pank ei pruugi enam üldse vastata sinu vajadustele ja soovidele.

Coop Panga tootejuht Kaarel Nurmsalu julgustab kõiki üle vaatama, mida nende pank neile pakub ja mõtlema, kas see on üldse parim pank, kus olla.

Ühe näitena toob Nurmsalu välja ostukindlustuse. Näiteks Coop Panga puhul on ostukindlustus olemas kõikidel kaartidel, kuid kasutatakse seda küllaltki vähe. Ja eelkõige just sellepärast, et inimesed ei tea, et see neil üldse olemas on. “Kui mingi asi läheb kodus katki, pöördutakse kodukindlustuse poole. Tihtipeale oleks aga hoopis mõistlikum minna ostukindlustuse pakkuja jutule, sest ostukindlustuse omavastutus on tunduvalt väiksem.“

Kuula saatest, milliseid igapäevasteks toimetusteks vajalikke ja kasulikke teenuseid pangad veel oma klientidele pakuvad ning kuidas nendega raha ja aega märgatavalt säästa.

Coop Panga teenustega saab lähemalt tutvuda kodulehel: www.cooppank.ee.

Jaga
Kommentaarid