Klient sattus Rimi salatikarpi avades halva üllatuse osaliseks. Ettevõte: meie siirad vabandused!
(25)Laupäeval ostis Ärilehe lugeja Põhja Puiesteel asuvast Rimist salati. Kui ta selle koju jõudes avas, sai ta suure ehmatuse osaliseks, sest salati sees lebas rohutirts.
Tegemist oli Rimi köögi kinoa-oliivisalatiga. Lugeja oli selle ostnud endale ja enda lapsele söömiseks. "Korraga üks lastest kutsus mu taldrikul olevat toitu vaatama. Salatist vaatas vastu suur rohutirts. Kahjuks sõime nii mina kui ka üks mu laps osa sellest salatist, enne kui mõistsime, et see on saastunud," kirjutas lugeja.
See ei ole tema esimene kord midagi ebameeldivat Rimi salatist leida. "Mõned aastad tagasi leidsin oasalatist kivi ja andsin sellest Rimi klienditoele teada, kuid nad eirasid mu sõnumit ega vastanud," ütles ta.
Rimi formaadijuhi Jelena Litvinovitši sõnul on putukas salatisse sattunud eeldatavasti rukolast. "Rukola saabub meile pakendatult. Meie avame karbid, tõstame rukola pesemiseks spetsiaalsesse anumasse, peseme ja jätame selle nõrguma. Pärast nõrgumist lisatakse rukola teiste toorainetega kokku ja kõik toorained segatakse omavahel läbi," ütles ta.
Litvinovitš lisas, et antud juhtumi valguses tõhustavad nad tooraine kontrolli ja informeerivad omalt poolt tooraine hankijat. Ettevõte vabandas kliendi ees.
Rimi tagastas kliendile salati eest tasutud rahasumma.